Tuesday, March 31, 2009

Curatenia de Primavara in Gradina Botanica

Se face... Curatenie de Primavara in Gradina Botanica. Sambata, pe 4 aprilie :)

Mai ai doua zile pentru a te inscrie. Completezi formularul, il trimiti la gradina.botanica.tw@gmail.com si te prezinti dimineata, pe la 9 fara un sfert, la Gradina Botanica (asta dupa o plimbare matinala prin Cotroceni :) ).

Eu am mai participat la Curatenia de primavara trecuta, tot in Bucuresti. A fost o zi superba, cu multa lume, multa energie si multa veselie. Si apoi, pauza... Niciodata pana atunci nu am mai avut senzatia ca imi merit cu adevarat mancarea!

Endorfinele de dupa un efort placut nu prea au grade de comparatie sau cuvinte suficient de clare pentru a le descrie. Oboseala cu implinire, a-ti simti toti muschii cu zambet mai mare decat tine si incontrolabil...

Eu am atat de multe amintiri din Gradina Botanica... si atat de frumoase! Mirosul din sera mediteraneeana, de unde am si sterpelit odata, cu Dani, o portocala si o lamaie :) Asaaaa, just for the fun of it. Si am iesit pe o banca, imbujorati de pozna si le-am mancat. Erau ambele un fel de porto-lamaie, probabil se polenizasera reciproc din cauza apropierii. Apropos, serele sunt inchise pentru o perioada nedeterminata, pentru renovare. O sa fie asa frumoase!!

Si cat de multe poze! Ce mai, pentru mine Gradina Botanica e un fel de spatiu al meu, personal si plin de clipe frumoase care parca inca se intampla in fiecare coltisor. Normal ca merg sa-l ajut sa fie mai curat si mai secsi.

Poate ai si tu amintiri din Gradina Botanica. Sau poate iti place.

Hai, ne vedem acolo. La 9 fara un sfert, okay?


No comments: